سفارش تبلیغ
صبا ویژن

متفاوت
 
قالب وبلاگ
نویسندگان


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


[ پنج شنبه 92/2/19 ] [ 7:50 عصر ] [ امیر شیطون ] [ نظرات () ]

1- شاید زیاد تلاش نمی کنی

با گفتن این جمله به نظر می رسد که روی تلاش و کوشش یک دختر قضاوت می کنید. بهتر است که یک دختر مجرد را تشویق کنید تا بیشتر تلاش کندتا به اهداف خودبرسد .اگر کسی را در انجام کاری ناکام دیدید سرزنش کردن اصلا روش خوبی به نطر نمیرسد . سعی کنید طوری رفتار کنید که او هم تحت فشار قرار نگیرد و از نصایح شما دلخور نشود .

2- زیاد آرایش کردی!

با گفتن این جمله به شخصیت او، آسیب می رسانید. سعی کنید انتقاد خود را با زبان بهتری به زبان آورید.

در نظر اشته باشید یک دختر، دوست دارد پوشش و آرایشش جذاب و زیبا باشد تا دیگران را به سمت خودش جذب کند.

3- برگرد همانجایی که بودی

این جمله، پیامی را به سمت مجردها می فرستد به این معنی که آنها نمی توانند زندگی خوبی داشته باشند و از آن لذت ببرند و آزادی از آنها گرفته شده است.

برای مجردها، پنهان شدن در خانه مثل مخفی شدن دوران جنینی شان در شکم مادر معنای خوشایندی ندارد. اغلب آنها دوست دارند شاغل باشند، با دوستانشان گردش بروند و در نهایت بیشتر وقت شان را با دوستانشان سپری کنند.

4- خیلی عیب جو هستی

این جمله به این معنی است که دیگر وقت زیادی برای انتخاب همسر آینده ات نداری، وقت تو تمام شده، دیگر وقت انتخاب کردن و رفتن به خانه بخت است.

5- توقعت را کم کن

این جمله اینطور تفسیر می شود که تو زیاد از خواستگارهایت سوال می پرسی، ایرادگیر هستی، خودسری.مجردها این جمله را اینطور معنی می کنند که باید سطح توقعشان را پایین بیاورند تا خواستگارهای دست پایینشان را هم جذب کنند و آنها را بپسندند.

به دخترهای مجرد پیشنهاد می کنیم که گول خواستگارهایی که ازنظرشان نامطئن و مشکوک هستند و خودشان را خوب و مثبت معرفی می کنند نخورند. زیرا تا کِی آنها می خواهند اخلاق و رفتار واقعی شان را از شما پنهان کنند و ماسک خوبی را به صورتشان بزنند؟

 


[ چهارشنبه 92/2/18 ] [ 11:35 صبح ] [ امیر شیطون ] [ نظرات () ]
          

.: Weblog Themes By SibTheme :.

وبلاگ من

موضوعات وب